Potřebuji

Zkontrolovat smlouvu

Smlouvu na míru
  • Zašlete mi emailem Vámi vyplněnou smlouvu, klidně i bez vyplněných osobních údajů.
  • Přesně za 7 dnů Vás budu informovat, zda smlouva neobsahuje chyby, které by vedly k jejímu zamítnutí ze strany katastrálního úřadu.
  • V případě, že smlouva bude obsahovat zásadní chyby, předložím Vám nezávaznou nabídku na její opravu za cenu 1500 – 3000 Kč (dle rozsahu smlouvy).

    Odesláním formuláře berete na vědomí zpracování osobních údajů.

    • Pokud nechcete ztrácet čas s vyplňováním vzoru nebo potřebujete smlouvu ihned, vypracuji Vám do 48 hodin individuální smlouvu na míru za cenu 2990 Kč.
    • Společně se smlouvou získáte možnost objednání návrhu na vklad vlastnického práva (dokument, který musíte předložit na katastru společně se smlouvou) za zvýhodněnou cenu 990 Kč.

      Odesláním formuláře berete na vědomí zpracování osobních údajů.

      Potřebujete právní pomoc? Kontaktujte advokáta
      Potřebuji pomoc

      Nevíte si rady s vyplněním vzoru?

      Kontaktuje zkušeného advokáta
      za cenu 600 Kč / 15 minut.

      Kontaktovat advokáta

      Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace elektroniky) – vzor 2023

      Vzor pro Vás připravil advokát Mgr. Adam Tošovský
      Naposledy aktualizováno 1.8.2020

       

      UPLATNĚNÍ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

       

      Kupující

      [Mgr. Jan Černý]

      bytem [Pardubická 87/98, 998 02 Pardubice]

      [+420 898 898 898] [cerny.jan@email.cz]

      Bankovní spojení: [156878984/0860]

       

      Prodávající

      [PAZLA a. s.]

      se sídlem [Mlasná 33, 364 48 Brno]

      [IČ: 00022233]

      TIP:
      POKUD SI PŘI VYPLŇOVÁNÍ NEBUDETE ČÍMKOLI JISTI, MŮŽETE VYUŽÍT POMOCI ODBORNÍKA (podrobnosti naleznete pod tímto vzorem)

       

      Vážení,

      dne [1. 9. 2020] jsem [ve vašem internetovém obchodu (www.pazla.cz)/ve vaší provozovně (Mlasná 33, 364 48 Brno) zakoupil mobilní telefon zn. můjPhone 64Gb, barva noční šedá, za cenu 24 999 Kč]. Číslo faktury je [65489210].

      [Co nejpřesnější popis vady, například: Telefon jsem používal v souladu s manuálem, avšak zhruba po jednom roce přestal kompletně reagovat na dotykové ovládání a stal se tedy nepoužitelným. Telefon nebyl zvenčí nijak poškozen a vykazuje pouze mírné známky používání]. Vzhledem k tomu, že jde zřejmě o vadu [odstranitelnou/neodstranitelnou] požaduji [opravu/výměnu/dodání nového telefonu/odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny], a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

      [Prosím o zaslání vrácené kupní ceny na výše uvedený bankovní účet.]

      Zároveň žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění práva z vadného plnění s uvedením data jeho uplatnění, obsahu a následně o vystavení potvrzení o datu, způsobu a délce jeho vyřízení.

       

      Děkuji,

       

      V [Pardubicích], dne [1. 10. 2021]

       

       

      ……………………………….

      [Mgr. Jan Černý]

       

      Přílohy:

      1. [Kopie kupního dokladu]
      2. [Fotodokumentace vady]
      nebo využijte pomoc odborníka

      Kontaktuje zkušeného advokáta za cenu 600 Kč / 15 minut.

      Mgr. Adam Tošovský

      Jsem nejlépe hodnoceným českým advokátem na platformách Seznam (Firmy.cz) a Google. Více než 300 pětihvězdičkových recenzí na mé služby si můžete přečíst zde (Google), zde (Seznam) nebo zde (Facebook).

      Více informací o mne naleznete na www.tosovsky-advokat.cz

       

      KONTAKTUJTE MNE IHNED:

      tel: 604 99 11 88 (Po-Pá 9-17 hod)
      email: adam@tosovsky-advokat.cz
      kancelář: Říční 10, Praha 1- Malá Strana

      Stručný komentář

      Pokud zakoupíte zboží a ve lhůtě do 24 měsíců se na něm objeví vámi nezpůsobená vada, máte ze zákona právo, takové zboží u prodejce reklamovat. Právní terminologií jde o „uplatnění práva z vadného plnění“. Podle toho, zda se jedná o podstatné či nepodstatné porušení smlouvy, se poté určí, jak bude reklamace probíhat. Rozdíl spočívá především v tom, jak dlouho od koupě se vada objevila nebo zda jí lze opravit. Pokud jde o nepodstatné porušení smlouvy, nejčastěji tedy opravitelná vada, která se vyskytla déle než 6 měsíců od koupě zboží, máte jako kupující právo na opravu věci nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Jestliže se jedná o podstatné porušení smlouvy, tedy neopravitelná vada nebo velice často půjde o vadu, která se vyskytla do šesti měsíců od koupě zboží, máte nárok na předešlá uvedená plnění, ale navíc ještě možnost výměny za novou věc či odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.

      Pokud se vám vyskytnou na věci čtyři různé nebo tři stejné vady, máte též možnost odstoupit od kupní smlouvy. V tomto případě reklamujte různé vady odděleně. Prodejce vám nesmí v rámci jedné reklamace opravit vad více, zkracoval by tak vaše právo odstoupit od smlouvy po čtvrté vadě. Prodávající vám zároveň nemůže zamítnout reklamaci z důvodu nesouvisejícího s vadou, například pokud reklamujete software telefonu, prodejce vás nesmí odmítnout s tím, že máte prasklý displej.

      U zakoupené elektroniky se častěji, než kde jinde vyskytne situace, že vadný výrobek neopravuje přímo prodejce, ale autorizovaný servis. Pokud vás o tomto při koupi prodávající informoval a vy jste na reklamaci odeslali výrobek do servisu, zmiňte při použití vzoru tuto skutečnost a uveďte kontaktní informace daného servisu.

      Jako důkaz, že jste zboží opravdu zakoupili u daného prodejce přiložte k vyplněnému vzoru kopii dokladu o koupi nebo výpis z bankovního účtu obsahující údaje o provedené platbě.