Kontaktuje zkušeného advokáta za cenu 600 Kč / 15 minut.
Stručný komentář
Pokud jste nebyli na dovolené spokojeni a uvažujete nad její reklamací je důležité pamatovat na několik věcí. Nejprve již na samotné dovolené je důležité vyjádřit Vaší nespokojenost, nejlépe přidělenému delegátovi nebo aspoň odpovědné osobě v hotelu. S delegátem je možno sepsat protokol o vadách zájezdu, který později poslouží jako důkaz podporující Vaše tvrzení. Také pořiďte důkladnou fotodokumentaci, například srovnání s fotografiemi v katalogu CK, nepořádek v hotelu či špatnou kvalitu stravy. Pokud jde o vady, pro které nelze v zájezdu pokračovat, máte právo nechat se dopravit domů na náklady CK. Po návratu ze zájezdu máte na uplatnění reklamace pouhý měsíc, doporučuji proto učinit reklamaci bezodkladně, případně se bezodkladně obrátit na advokáta, který Vás bude v rámci reklamačního řízení zastupovat.
Pořadatel zájezdu má na vyřízení reklamace zákonnou lhůtu 30 dní.