Potřebuji

Zkontrolovat smlouvu

Smlouvu na míru
[contact-form-7 id="162" title="Kontrola smlouvy advokátem"]
[contact-form-7 id="193" title="Smlouva na míru"]
Potřebuji pomoc

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace zájezdu) – vzor 2023

Naposledy aktualizováno 1.8.2020

 

UPLATNĚNÍ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

 

Kupující:

[Mgr. Petr Němý]

bytem [Národní 156/98, 998 02 Praha]

[+420 789 489 015] [nemy.petr@email.cz]

Bankovní spojení: [198564789/0860]

 

Cestovní kancelář:

[CK-špatnádovča s.r.o.]

se sídlem [Evropská 55/53, Praha 6 – Dejvice]

IČ: [00022233]

TIP:
POKUD SI PŘI VYPLŇOVÁNÍ NEBUDETE ČÍMKOLI JISTI, MŮŽETE VYUŽÍT POMOCI ODBORNÍKA (podrobnosti naleznete pod tímto vzorem)

 

Vážení,

dne [1. 9. 2019] jsem si na [Vaší internetové adrese (www.spatnadovca-ck.cz)/ve Vaší provozovně (Evropská 55/53, Praha 6 – Dejvice) zakoupil zájezd do Egypta pro 4 osoby], který se uskutečnil v termínu od [1. 7. 2020 do 16. 7. 2020, za cenu 60 000 Kč]. Číslo smlouvy uzavřené s Vaší CK je [84108909].

[Co nejpřesnější popis vady, například: Po příjezdu na hotel jsme byli zděšeni, místo 3 hvězdičkového resortu, který jsme si zaplatili, jsme byli ubytování v příšerném hotelu zhruba 5 kilometrů od pláže, na kterou jsme se i přes naše naléhání museli celou dobu dopravovat na vlastní náklady. O tomto pochybení jsme sepsali s delegátem protokol o vadách zájezdu, avšak lepší hotel jsme nedostali]. Tímto došlo z Vaší strany k porušení uzavřené smlouvy o zájezdu, a proto požaduji nejen slevu z celkové ceny zájezdu, ale také uhrazení námi vynaložených nákladů na dopravu na pláž, to vše ve výši [70 000 Kč].

Prosím o zaslání peněz na výše uvedený bankovní účet.

Zároveň žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění práva z vadného plnění s uvedením data jeho uplatnění, obsahu a následně o vystavení potvrzení o datu, způsobu a délce jeho vyřízení.

 

Děkuji,

 

V [Praze], dne [20. 7. 2020]

 

 

……………………………….

[Mgr. Petr Němý]

 

Přílohy:

  1. [Kopie dokladu o zaplacení zájezdu]
  2. [Fotodokumentace vad zájezdu]
  3. [Protokol o vadách zájezdu sepsaný s delegátem]
nebo využijte pomoc odborníka

Stručný komentář

Pokud jste nebyli na dovolené spokojeni a uvažujete nad její reklamací je důležité pamatovat na několik věcí. Nejprve již na samotné dovolené je důležité vyjádřit Vaší nespokojenost, nejlépe přidělenému delegátovi nebo aspoň odpovědné osobě v hotelu. S delegátem je možno sepsat protokol o vadách zájezdu, který později poslouží jako důkaz podporující Vaše tvrzení. Také pořiďte důkladnou fotodokumentaci, například srovnání s fotografiemi v katalogu CK, nepořádek v hotelu či špatnou kvalitu stravy. Pokud jde o vady, pro které nelze v zájezdu pokračovat, máte právo nechat se dopravit domů na náklady CK. Po návratu ze zájezdu máte na uplatnění reklamace pouhý měsíc, doporučuji proto učinit reklamaci bezodkladně, případně se bezodkladně obrátit na advokáta, který Vás bude v rámci reklamačního řízení zastupovat.

Pořadatel zájezdu má na vyřízení reklamace zákonnou lhůtu 30 dní.