Nařízení vlády o způsobu evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamu o úrazu - § 2
(1) Zaměstnavatel3 vede evidenci o úrazech v knize úrazů4) v elektronické nebo listinné podobě. Evidence obsahuje tyto údaje:
a) jméno, popřípadě jména, a příjmení (dále jen „jméno“) úrazem postiženého zaměstnance5,
b) datum a hodinu úrazu,
c) místo, kde k úrazu došlo,
d) činnost, při níž k úrazu došlo,
e) počet hodin odpracovaných bezprostředně před vznikem úrazu,
f) celkový počet zraněných osob,
g) druh zranění a zraněná část těla podle přílohy č. 3 k tomuto nařízení,
h) popis úrazového děje,
i) druh úrazu6,
j) zdroj úrazu,
k) příčiny úrazu,
l) jména svědků úrazu,
m) jméno a pracovní zařazení toho, kdo údaje zaznamenal.
(2) Došlo-li k úrazu u jiného zaměstnavatele, k němuž byl zaměstnanec vyslán7 nebo dočasně přidělen8, zaznamenají údaje podle odstavce 1 do knih úrazů zaměstnavatel úrazem postiženého zaměstnance a zaměstnavatel, k němuž byl úrazem postižený zaměstnanec vyslán nebo dočasně přidělen.
(3) Zaměstnavatel vydá zaměstnanci na jeho žádost potvrzenou kopii nebo výpis údajů v knize úrazů9) o jeho úrazu; dojde-li ke smrtelnému úrazu, zaměstnavatel je vydá rodinným příslušníkům zaměstnance na jejich žádost9.
Zde můžete položit svůj dotaz nebo komentář. Dotaz předáme spolupracujícím advokátům, kteří Vám buď zašlou odpověď nebo nezávazně nabídnou placenou konzultaci.